måndag 9 juli 2007

Det här är alla tårtor hitills. Fyller på så fort det tillverkas flera:)

19 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fantastiska tårtor gumman! Speciellt den där TV-tårtan, vilken läcker brud ha ha ;)
Hörs å ses snart!
PUSS å KRAM!

Anonym sa...

Hallå bruden!! Har visat Nicklas dina tårtor å han är helt lyrisk, speciellt efter DIF tårtan=)Men ja, dom e ju otroliga, å sen att dom e så himla goda oxå!!!
Ha det bra, får höras snart, nu var det längesen igen=)Kram Katta

Torvaldan sa...

Satan i gatan vilka tårtor!!!
Du är ju helt galet grym! Om jag gifter mig någon gång så ska jag övertala dig att göra bröllopstårtan :D
Ha en supermysig jul o hoppas att vi ses på nyår!
Kramkram

Anonym sa...

Jätte kul att se någon som är så konstnärlig när det gäller tårtor;-) Super duktig!!! Lycka till med alla dina tårtor i fortsättningen oxå:-D

Anonym sa...

herreguud vilka tårtor! Som sko tårtan, det måste väl ändå ha riktiga skor, eller?:O jag har blivit sååå inspirerad och skulle vilja lära mig. Vart lärde du dig? Jag bor i Västerås och är 13 år och undrar vart man skulle kunna lära sig. Du är verkligen JÄTTE duktig!

Anonym sa...

gud hur duktig kan man va???? asså jag tänker verkligen kontakta dig för att du ska göra alla mina slags speciella dags-tårtor. :)

Anonym sa...

hahaha vilka fula tårtor

Mikaela P sa...

Älskar dina tårtor gumman!
Dom e sååå fina :)

Kraaamar

Jenny sa...

Vilken otrolig inspirationskälla! Gu så roligt! Jag har precis öppnat ögonen för tårtor och har gjort två ganska så stora projekt och jag bara älskar det! :) Nu fick jag ännu fler ideér! Tack för att du delar med dig! Stor KRAM Jenny

Anonym sa...

Hej!
jag kollade bara in för att få lite inspiration, men WOW!! du är helt otrolig!! och hur får du till gräset??
MVH/ Ella

Daniella - BakeCake sa...

Vilka jätte fina tårtor!
Och underbara bilder!
Kommer helt klart kika in här fler gånger!

Och du får gärna kika in på min blogg och om du vill så skulle jag bli jätte glad om du kunde lämna en kommentar om vad du tycker då jag håller på att bygga upp den efter allas önskemål!

Ha det bra!
Kram Daniella

Ting sa...

Hej Jenny!
Kul att träffas igår!
Skitfina tårtor, verkligen!
Den igår var grymt god!

Tips angående din blogg här.
Lägg in tårtorna i blogginlägg istället och lägg dem i kategorier så blir det lättare att se alla tårtor samt att söka på speciella.
Som typ dop, bröllop, födelsedag osv.

Kram Sarah

Malin J sa...

Gudar! Vilka tårtor. Jag gillar speciellt borgen. Den hade gått hem hos lillkillen på tre år. Synd att du bor så långt bort. Annars hade jag beställt från dig varje gång det ska vara kalas. Det fungerar ju inte så bra att frakta tårtorna långväga.

Sus sa...

Woooow! Vilka konstverk!

Huskorset sa...

Damn, woman! Du är ju galnare än jag! Och det är en komplimang. Fantastiska tårtor.
"Kampsportstårta" är dessutom enormt roligt.
Fortsätt i samma stil!

Sara och Mr T sa...

Åh herremingud så fina tårtor du gör!!!
Fastnade verkligen för tågtårtorna, har en sambo som är Lokförare och fyller 40 år snart. Åh jisses, det vore häftigt med en sån... *haha*

Jennie sa...

Jag älskar dina bröllopstårtor! och ipod-tårtan - fräckt! ;) Jag hoppas verkligen att du är utbildad, annars blir jag rejält avundsjuk ska du veta... Kolla gärna in min tårthemsida :)

Anonym sa...

Du är proffs ju!!! Du gör sanslösa tårtor med stor fantasi. Min sons födelsedag närmar sig, då kan du få en ny utmaning. =) Kram Annica.N

Ch. Kwirk sa...

Hello 2 u Jenny:)

Sodana underbara tartor du kan gora! Annars r alltvel?

Halsningar from England